Впорядкувати: За наявністю
Колір: Будь-який
За наявністю
За ціною
За ціною
За новизною
Товарів на сторінці:
20
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
1 2 3

Підприємці-початківці та керівники компаній не завжди бачать раціональність у витраті коштів на фірмові продукти. Справді, здається логічним інвестувати у зовнішню, телевізійну чи інтернет-рекламу. Однак імідж компанії складається з безлічі елементів, і навіть прості деталі, такі як наявність фірмових блокнотів або флеш-карт у тому самому стилі, що і логотип, можуть вразити. Брендінг дозволяє:

  • Нагадувати про компанію постійно. Зазвичай цих цілей використовується корисна продукція. Логотипом прикрашаються флешки, ноутбуки та ручки. Вони використовуються протягом тривалого часу та привертають увагу, що дозволяє створювати міцний асоціативний зв'язок.
  • Підтримувати престиж організації. Аксесуари, виконані в єдиному стилі, створюють враження про компанію як про серйозну та авторитетну організацію, яка уважна навіть до найдрібніших деталей.
  • Не турбуватися про подарунки. Свята, акції та програми лояльності клієнтів у діяльності успішної компанії є завжди. А брендування невеликої продукції не надто дороге, тому можна часто і без значних витрат тішити подарунками коханим клієнтам. Наприклад, елітний матеріал і ексклюзивний дизайн флешок підійде як подарунок VIP-клієнтам. Або можна купити флешки на 32 ГБ, 16 ГБ або 8 ГБ та використовувати їх як подарунки з ранжуванням за номінаціями на корпоративному спортивному змаганні.

Чому флеш-карта є ідеальним варіантом для подарунка?

Флеш-накопичувачі – це універсальні рекламні продукти. Вони охоплюють велику аудиторію, особливо через вірусний рекламний ефект. Вони часто передаються з рук в руки, і, подарувавши флешку одному клієнту, компанія може цілком придбати новий. Високий попит серед людей різних професій та інтересів: від студентів та офісних працівників до співробітників банків та власників компаній.

Хороше співвідношення ціни та якості: USB-накопичувачі з індивідуальним друком логотипу недорогі, але виглядають солідніше, ніж ручки або чашки. Довговічність. Фірмові флеш-пристрої служать власникам щонайменше 3-5 років і зберігають ефективність реклами протягом цього часу. Стандартна флешка також залишить приємне враження в одержувача, але застосування логотипу завжди покращує ефект. Товари будуть унікальними для клієнта, підкреслюючи їхній особливий статус та важливість для компанії.

Який розмір пам'яті флешки вибрати?

Для міні-подарунків підійдуть флешки невеликого розміру. А для більш серйозних заохочень універсальним та оптимальним варіантом вважаються флешки на 32 гб. Ціна флешок на 32 гб не набагато вища за носії об'ємом 16 гб, але місткість інформації збільшується кратно.

Колективне замовлення на виготовлення фірмових флешок для співробітників підвищить лояльність до керівництва та компанії загалом. Маленький сувенір клієнту – запорука довгострокових відносин. Подання флешок з логотипами діловим партнерам у презентабельній упаковці створює міцну основу для взаємовигідного співробітництва.