Сім причин, щоб вибрати мерч замість звичайної реклами | Gifter

всі Статті

Не треба залазити глибоко в історію і копатися в етимології, щоб прояснити значення поширеного слова «мерч». Раніше колишнє надбання субкультурного сленгу серед рок-музикантів та їх шанувальників, сьогодні воно стало універсальним терміном для позначення із символікою бренду. Мета цієї статті – виділення основних переваг мерчу. Також ми постараємося розібратися, чим він кращий за традиційні маркетингові методики, за рахунок виділення семи ключових відмінних рис.

Screenshot_1 (8)

Матеріальність

У світі, який сьогодні з легкої руки називають інформаційним, матеріальність набуває особливого значення. Зорова і тактильна відчутність — те, що незмінно впливає практично будь-якої людини. Реальні вироби, на які завдано логотип бренду, мають радикальну відмінність від чистої символіки та тексту, що відірвані від побутового контексту. Саме тому їх значно простіше помітити.

Ненав'язливість

Звичайна реклама у багатьох людей викликає негативний ефект: вона здається нав'язливою, навмисною, штучно і навіть недоречною (навіть за грамотної піар-політики). Мерч позбавлений цього недоліку: складно уявити собі людину, яку розлютить напис або лого на ручці, рюкзаку, футболці (хоча безперечно, що такі люди також існують, проте їхню кількість можна назвати мізерною).

Респектабельність та ефект заохочення

Компанія, яка перейнялася створенням виробів з власною символікою, зазвичай викликає більше розташування у співробітників і повагу потенційних клієнтів. Особливої сили цей ефект досягає у випадках, коли такі товари вручаються як подарунки. Подібне виявляється своєрідним заохоченням для співробітників та знаком якості для замовників. Звичайно, звичайна реклама такого ефекту дати не здатна, адже в ній відсутня центральний людський компонент (своєрідна увага до співробітників фірми або споживачів товарів та послуг).

Корисність мерча

Не слід забувати про практичне значення предметів з логотипом. Переважна більшість людей все ж таки звертає на практичний аспект куди більше увагу, ніж на суто естетичний. Тому й ті персони, які будуть володарями індивідуалізованих виробів, чи не зможуть абстрагуватися від опосередкованої виробами «комунікації» з компанією. Однак це вірно лише в тому випадку, якщо речі будуть дійсно високої якості (і справді корисні).

Точковий ефект

Безпосереднім продовженням минулого пункту буде перехід до питання відповідності речей вимогам та перевагам ЦА. Символіку потрібно наносити з розумом — тобто підбирати такий мерч, який виконуватиме реальні завдання конкретних людей. Наприклад, якщо йдеться про співробітників кафе чи ресторану, логічно звернути увагу на відповідні предмети гардеробу. Кур'єрам будуть кориснірюкзаки з логотипом фірми (їх помічатимуть і люди на вулицях). Класичний безпрограшний (універсальний) варіанткружкаяка точно стане в нагоді в побуті (особливо помітною вона може виявитися для людини, чия діяльність якось пов'язана з напоями; наприклад, для бармена). У нашому інтернет-магазині ви можете замовити найрізноманітніший брендований мерч (уникнемо недоречного тут множення прикладів: просто перегляньте каталог).

Тривалість

Як тільки закінчується звичайна рекламна компанія, закінчується ефект від реклами. Мерч здатний приносити користь протягом тривалого терміну. Наприклад, брендована рулетка або сумка напевно використовуватиметься (а значить, і помічатиметься як оточуючими, так і самим власником) протягом багатьох років.

Невисока вартість

У переважній більшості випадків мерч не коштує так дорого: ні самі вироби, ні послуги нанесення не вимагають вкладення космічних сум. Звичайно, точна вартість залежить від конкретного випадку (типу речі і складності малюнку, що наноситься, а також тиражу) і може варіювати в широкому діапазоні. Насамкінець зазначимо, що саме наша фірма — Gifter — пропонує послуги зі створення товарів з логотипом компанії в Україні (Київ).

Будемо раді співпраці!

  • Попередня
    Чи потрібні кулькові ручки у сучасному світі?

    Сьогодні часто можна почути фрази про те, що комп'ютеризація світу вже дійшла свого апогею, а традиційні способи зчитування та передачі інформації (наприклад, лист від руки) поступово втрачає...

  • Наступна
    Як сувеніри сприяють просуванню бренду компанії?

    Слово «сувенір» прийшло в російську з французької, де серед його значень виділяється «пам'ять» (у російській цей смисловий відтінок повністю зник). Цей лінгвістичний лікнеп...