Як сувеніри сприяють просуванню бренду компанії? | Gifter

всі Статті

Слово «сувенір» прийшло в російську з французької, де серед його значень виділяється «пам'ять» (у російській цей смисловий відтінок повністю зник). Цей лінгвістичний лікнеп — аж ніяк не простий ліричний відступ, оскільки мета цієї статті — довести рекламну ефективність брендованих сувенірів як виробів, здатних назавжди надрукуватись у пам'яті власників (і не лише власників).

Рекламні функції сувенірів

Branded-Merch-768x240

Спробуємо розібратися, чому майже у всіх великих фірмах у плани рекламних компаній незмінно включається пункт виготовлення сувенірної продукції. Можна виділити три найбільш очевидні причини настільки частого звернення до формату сувенірів з логотипом компанії:

  • Ненав'язливий вплив. Перевага корпоративних сувенірів, що відрізняє їх від багатьох інших виробів, - відсутність будь-якої нав'язливості. Будучи одного разу врученими, згодом вони не приковують до себе надто багато уваги. Однак саме ця непомітність забезпечує ефективність: якщо вони все-таки опиняються на чільному місці, то неминуче потрапляють у поле зору та періодично нагадують власнику про компанію. Якщо як сувенір виступає предмет, з яким власник іноді виходить на вулицю (наприклад,сумка), забезпечується рекламний вплив на колосальну кількість людей, що його помічають.
  • Інформаційна функція. Іноді логотип на сувенірах може бути приурочений до будь-якої події. За допомогою подібних виробів можливо інформувати людей про майбутні акції, товари, послуги, нові лінійки продуктів. Тому сувеніри — чудовий спосіб не лише підвищення впізнаваності бренду, а й нагадування про якісь важливі заходи.
  • Довірчі відносини. Сувенір - та сама приємна дрібниця, яка здатна трохи вплинути на тип взаємовідносин між замовником і компаній або роботодавцем та співробітником. Звісно, такі вироби розраховані переважно довгострокові відносини, а чи не на миттєвий ефект.

Через війну ефектом від корпоративних сувенірів стає значне підвищення впізнаваності бренду серед цільової аудиторії, зростання кількості покупок чи звернень за послугою, і навіть загальне збільшення кількості клієнтів.

Що важливо враховувати

corporate-hero

Сувеніром може виступати практично все що завгодно — від чисто декоративних дрібниць аж до корисних у повсякденному житті речей на кшталт рюкзаків. Зважаючи на розвиток технологій, нанести логотип можна на річ, виготовлену з практично будь-якого матеріалу, будь то тканина, пластмаса, кераміка, сталевий сплав.

Природно, при виборі продукції бажано орієнтуватися на уподобання, інтереси та звички вашої цільової аудиторії та намагатися збагнути сам формат подарунка з тією ситуацією, в якій знаходяться ваші співробітники чи клієнти. Іншими словами, варто враховувати асоціативні зв'язки, які встановлюються між предметом та компанією. Ще один важливий момент — оригінальність: що менш очевидним буде подарунок, то більше користі (з погляду піару) він принесе. Однак не варто забувати і про практичний бік питання: річ не повинна бути марною.

Нашу пропозицію

Наша компанія Gifter, що базується в Києві, пропонує послуги з нанесення логотипів брендів на сувенірну продукцію (ознайомтеся з каталогом). Можлива реалізація замовлення будь-якої складності та обсягу (в межах розумного). Ціни в нашому інтернет-магазині є порівняно невисокими (ми отримуємо продукцію безпосередньо від постачальників), а послуги друку коштують недорого.

Якщо ви хочете замовити сувеніри з логотипом вашої компанії в Україні, будемо раді співпраці!

  • Попередня
    Сім причин, щоб вибрати мерч, замість звичайної реклами

    Не треба залазити глибоко в історію і копатися в етимології, щоб прояснити значення поширеного слова «мерч». Раніше колишнє надбання субкультурного сленгу серед рок-музикантів та їх...

  • Наступна
    Як правильно доглядати футболки з принтом

    Мета цієї статті - невеликий лікнеп в галузі догляду зафутболки з принтомРозглянемо основні правила прання, сушіння, прогладжування, а також уточнимо деякі нюанси з урахуванням існуючих методів...