Парасолі з логотипом Замовника

всі Статті

Як рекламно-сувенірну продукцію парасольки використовуються не дуже часто. Вважається, що це більше сезонна річ, а тому споживач не користуватиметься нею постійно, що є однією з основних умов ефективності реклами. Багато в чому ця думка є помилковою, і потенціал брендованої парасольки як елемента маркетингової стратегії недооцінений. За вартістю річ підходить на роль корпоративного подарунку співробітникам чи компаньйонам фірми. Щоб сувенір виконав призначену йому функцію, важливо вміти його подати.

На нашому сайті представлений великий вибірпарасольок під нанесення логотипу


Парасолька з логотипом – ефектний рекламний хід

Головна мета брендованих парасольок – збільшити впізнаваність бренду, посилити вплив на цільову аудиторію. Яскрава картинка логотипу на великій площі купола парасольки у сірий дощовий день безсумнівно приверне увагу перехожих. Яскравий образ засмутиться у підсвідомості за принципом контрастності (похмура погода — яскравий малюнок) і при повторній зустрічі з логотипом у споживача виникне відчуття, що він давно його знає, але чомусь забув до цього моменту.

Важливо вміти ефектно подати продукцію із логотипом. Ось кілька ідей:

1.Під час проведення виїзних заходів на відкритій місцевості (без навісів) важливо возити парасольки з фірмовою символікою: якщо почнеться дощ, негайно запропонувати їх учасникам зборів, а після закінчення — подарувати всім присутнім. Такий сюрприз викличе багато емоцій, якими захочеться поділитися в соцмережах, а далі «сарафанне» радіо зробить свою справу: вплив на цільову аудиторію значно посилиться.

2.Використовувати як корпоративні подарунки на честь державного свята або пам'ятної дати. Запасна парасолька порадувала багатьох споживачів: такі речі губляться, забуваються в метро, ламаються під поривами штормового вітру. Приємно знати, що вдома чекає запасний варіант: побачивши логотип на чохлі, клієнт знає, кому подумки дякувати за це.

3.Зберігати кілька комплектів брендованих парасольок в офісі, якщо співробітникам треба ними скористатися, коли погода зіпсувалася раптово. Здавалося б, дрібниця, але вона свідчить про те, наскільки дбайливо компанія ставиться до своїх працівників.

4.Подарувати клієнтам за покупку. Несподіваний сюрприз із оригінальним слоганом вразить покупця. Напис має символізувати турботу та захист. Наприклад, банк може використати гасло: «Захистимо заощадження», приватні клініки, детективні агенції, страхові компанії теж оберігають клієнтів від неприємностей, про що не зайве нагадати у зв'язку зі своїм логотипом.

Парасолька - подарунок універсальний, підійде всім без винятку, це зводить його до низки затребуваних та бажаних подарунків.

Модельний ряд брендованих парасольок

Для задоволення попиту споживачів ми пропонуємо широку лінійку моделей парасольок, щоб можна було вибрати презент, виходячи з переваг одержувача:

·класична модель парасолька-тростина з довгою дерев'яною ручкою; має велику захисну поверхню, тканина не згинається при складанні, тому довго зберігає презентабельний вигляд;

·прозорий: купол у формі модного дзвону надійно захистить обличчя та торс від дощу та снігу, не закриваючи при цьому огляд; модний аксесуар припав до душі багатьом клієнтам;

·квадратнийоригінальний дизайн з'явився в 2016 році, але не втратив своєї популярності; має кілька варіацій, 2 та 3 додавання, міцний;

·анти-шторм: парасолька-тростина з стійким до вітру металевим каркасом і міцними спицями зі скловолокна, не ламається під сильними поривами вітру;

· ультрамоднийпарасолька зворотного додавання: виготовлений із застосуванням сучасних матеріалів, що захищають від вологи, що пропускають повітря; після використання складається таким чином, що намоклий бік виявляється всередині, але при цьому швидко просушується.

Дизайн останньої моделі у розкритому (а по суті, складеному у зворотний бік) положенні займають мінімум простору, що дуже зручно в офісних приміщеннях.

Особливим попитом користуються яскравідощовики. У вкладеному стані вони поміщаються в жіночу сумочку чи кишеню, мають доступну ціну. Виготовлені із міцного матеріалу, тому мають високі експлуатаційні характеристики. Логотип зазвичай наноситься на пластиковий чохол.

Способи нанесення логотипу

Парасолька є ідеальним майданчиком для розміщення зовнішньої реклами: великі літери, помітні з далекої відстані, вимальована до найдрібніших деталей фірмова атрибутика, можливість зробити напис, що мотивує.

Реклама наноситься на зовнішню частину бані, ручку парасольки. Способи нанесення логотипу застосовуються різні: для тканини - шовкографія, для ручки - тамподрук, в особливих випадках лазерне гравіювання Використовуються фарби, стійкі до зношування, впливу зовнішніх факторів.

Пам'ятаючи, що брендовані парасольки — це мобільні рекламні майданчики, варто зберігати почуття міри. За розробкою дизайну логотипу краще звернутися до фахівців, щоб він був сучасним та стильним. Не треба забувати і про якість: вибирайте не найдешевші моделі, а такі, які прослужать 3-4 сезони.

  • Попередня
    18 Веселих та креативних ідей для пакування

    Ми часто чуємо, що не потрібно судити книгу з її обкладинки, а в області продажів «обкладинка» товару, тобто його упаковка, іноді один із найважливіших факторів під час продажу. Дизайн упаковки є...

  • Наступна
    Пляшки з логотипом. Їх люблять усі!

    Дедалі більше українців обирає здоровий спосіб життя. Сьогодні модно мати чудове здоров'я, боротися зі шкідливими звичками, не потурати своїм слабкостям. У парках вранці з кожним днем збільшується...