Ідеї для пакування рекламних сувенірів

всі Статті

Ми часто чуємо, що не потрібно судити книгу з її обкладинки, а в області продажів «обкладинка» товару, тобто його упаковка, іноді один із найважливіших факторів під час продажу. Дизайн упаковки є критично важливим компонентом у маркетингу, тому що саме упаковка виділяє продукт, коли споживач вибирає його з полиці.

 Зазвичай ми спочатку бачимо упаковку, а чи не інноваційний продукт під час виборів товару. Основні функції упаковки, такі як «зберегти», «захистити» та «забезпечити цінність та безпеку», відійшли на другий план. 

Упаковка для хліба із зображенням гнома, де хліб – його шапка.

Звучить дивно? За кількістю побоїв кетчуп, напевно, обігнав усіх любителів БДСМ разом узятих.

Тут на перший погляд звичайна коробка для піци, в якій ви замовили свою улюблену піцу з улюбленої піцерії.

Відкриваєте коробку, а всередині ротову порожнину зі словами, взятими з відомої компанії зубної пасти Colgate: «Не дозволяйте подиху вашої вечері бути вашим ранковим диханням». Прокидайся зі свіжістю.

З'їж піцу, помилуйся чистим і здоровим ротом, а потім іди чистити зуби.

Відома компанія проти акне Clearasil випустила нову серію креативної упаковки.

Щоб отримати таблетку, потрібно стиснути платівку як роздратований прищ.

Цікава задумка одноразових склянок дляCoca-Cola.

Що може бути краще, ніж вечір біля каміна чи багаття з пляшкою вина? Американська компанія Cole & Weber зібрала колоди та прорізала в них отвори для пляшки вина.

Береш колоду, а всередині – пляшка вина з інструкцією із застосування. Відмінне доповнення до романтичної вечері.

Пиво та орігамі. Люди часто рвуть етикетку пива, випиваючи його. Навіщо рвати? Складіть квітку! На етикетці вже є потрібні покажчики.

Насолоджуйся чашкою зеленого чаю після важкого робочого дня.

Сир пармезан у формі олівців. Стругачка в комплекті.

Тепер прикрасити макарони чи салат ще простіше!

Керуючись покажчиками на упаковці, ви зможете зрозуміти не тільки скільки тертого пармезану вам потрібно для їжі, але і скільки калорій міститься в кожній порції.

Водонепроникний годинник, продається в упаковці з водою.

Ми віримо у те, що бачимо. Це чудовий спосіб переконати покупця в тому, що годинник дійсно водонепроникний.

Набір шпильок для волосся.

Баночки з варенням у вигляді фруктів, з яких варення.

Поєднайте ці два поняття і, вуаля! - у рушник на кінчику олівця рушник у вигляді гумки.

Веселі упаковки для кексів.

 Упаковка для пензля з гумором. Здавалося б, що робити, щоб пензлик для малювання виділявся в магазині?

Це просто! Ви можете подумати, що це такий кумедний пакет.

Творчий дизайн на сумках. Подібні пакети продаються у нью-йоркських магазинах.

Купуючи їжу, ви можете бачити, чим ви заповнюєте "шлунковий" пакет, а відповідно і свій.

 

 

  • Попередня
    Рекламно-сувенірна продукція з Китаю

    Досвідчені маркетологи пам'ятають, що "Реклама - це мистецтво цілитися в голову, щоб потрапити в кишеню" (В.Паккард). З часом придумано безліч маркетингових ходів та стратегій ведення рекламних...

  • Наступна
    Брендовані парасольки – ефективний інструмент реклами

    Як рекламно-сувенірну продукцію парасольки використовуються не дуже часто. Вважається, що це більше сезонна річ, а тому споживач не користуватиметься нею постійно, що є однією з основних умов...