Ми часто чуємо, що не потрібно судити книгу з її обкладинки, а в області продажів «обкладинка» товару, тобто його упаковка, іноді один із найважливіших факторів під час продажу. Дизайн упаковки є критично важливим компонентом у маркетингу, тому що саме упаковка виділяє продукт, коли споживач вибирає його з полиці.
Зазвичай ми спочатку бачимо упаковку, а чи не інноваційний продукт під час виборів товару. Основні функції упаковки, такі як «зберегти», «захистити» та «забезпечити цінність та безпеку», відійшли на другий план.
Упаковка для хліба із зображенням гнома, де хліб – його шапка.
Звучить дивно? За кількістю побоїв кетчуп, напевно, обігнав усіх любителів БДСМ разом узятих.
Тут на перший погляд звичайна коробка для піци, в якій ви замовили свою улюблену піцу з улюбленої піцерії.
Відкриваєте коробку, а всередині ротову порожнину зі словами, взятими з відомої компанії зубної пасти Colgate: «Не дозволяйте подиху вашої вечері бути вашим ранковим диханням». Прокидайся зі свіжістю.
З'їж піцу, помилуйся чистим і здоровим ротом, а потім іди чистити зуби.
Відома компанія проти акне Clearasil випустила нову серію креативної упаковки.
Щоб отримати таблетку, потрібно стиснути платівку як роздратований прищ.
Цікава задумка одноразових склянок дляCoca-Cola.
Що може бути краще, ніж вечір біля каміна чи багаття з пляшкою вина? Американська компанія Cole & Weber зібрала колоди та прорізала в них отвори для пляшки вина.
Береш колоду, а всередині – пляшка вина з інструкцією із застосування. Відмінне доповнення до романтичної вечері.
Пиво та орігамі. Люди часто рвуть етикетку пива, випиваючи його. Навіщо рвати? Складіть квітку! На етикетці вже є потрібні покажчики.
Насолоджуйся чашкою зеленого чаю після важкого робочого дня.
Сир пармезан у формі олівців. Стругачка в комплекті.
Тепер прикрасити макарони чи салат ще простіше!
Керуючись покажчиками на упаковці, ви зможете зрозуміти не тільки скільки тертого пармезану вам потрібно для їжі, але і скільки калорій міститься в кожній порції.
Водонепроникний годинник, продається в упаковці з водою.
Ми віримо у те, що бачимо. Це чудовий спосіб переконати покупця в тому, що годинник дійсно водонепроникний.
Набір шпильок для волосся.
Баночки з варенням у вигляді фруктів, з яких варення.
Поєднайте ці два поняття і, вуаля! - у рушник на кінчику олівця рушник у вигляді гумки.
Веселі упаковки для кексів.
Упаковка для пензля з гумором. Здавалося б, що робити, щоб пензлик для малювання виділявся в магазині?
Це просто! Ви можете подумати, що це такий кумедний пакет.
Творчий дизайн на сумках. Подібні пакети продаються у нью-йоркських магазинах.
Купуючи їжу, ви можете бачити, чим ви заповнюєте "шлунковий" пакет, а відповідно і свій.
Досвідчені маркетологи пам'ятають, що "Реклама - це мистецтво цілитися в голову, щоб потрапити в кишеню" (В.Паккард). З часом придумано безліч маркетингових ходів та стратегій ведення рекламних...
Як рекламно-сувенірну продукцію парасольки використовуються не дуже часто. Вважається, що це більше сезонна річ, а тому споживач не користуватиметься нею постійно, що є однією з основних умов...