Дедалі більше українців обирає здоровий спосіб життя. Сьогодні модно мати чудове здоров'я, боротися зі шкідливими звичками, не потурати своїм слабкостям. У парках вранці з кожним днем збільшується кількість людей, що біжать: на пробіжки виходять представники різного віку та соціальних груп. У зв'язку із цим кардинально змінюється ринок сувенірних товарів.
Сьогодні вважається моветоном подавати співробітникам, клієнтам або компаньйонам як корпоративні подарунки брендовані портсигари, запальнички, попільнички — все, що пов'язано з курінням. Цю нішу зайняли нові вироби. Ось деякі з них:
·предмети для зайняття спортом (скакалка з електронним лічильником стрибків, килимки для йоги);
·гаджети для контролю над станом організму (фітнес-браслети, крокоміри, лічильники калорій);
·ємності для пиття (пляшки, термоси).
Всі ці товари досить компактні, не дуже дорогі, тому ідеально підходять на роль рекламно-сувенірної продукції. Вони будуть використовуватися практично щодня, і нагадування про компанію, чий фірмовий символ нанесено на виріб, буде перед очима.
Брендування товарів, що супроводжують здоровий спосіб життя, сприяє зростанню іміджу компанії: у свідомості споживачів виникатиме позитивне сприйняття і самої фірми, і її діяльності. Тому перед черговим святом чи презентацією керівництву організацій варто придивитися до наших товарів, щоб використовувати їх як рекламно-сувенірну продукцію чи корпоративні подарунки.
Найбільш нейтральною продукцією, а тому придатною для ділового презенту є тара для рідин. Спортивні пляшки отримали свою назву через те, що використовуються спортсменами та аматорами фізкультури під час пробіжок, занять спортом. Інтенсивні фізичні вправи призводять до значних втрат рідини, а водний баланс легко відновити, випивши простої води, соку чи чаю.
Пляшки для занять спортом виготовляються з різних матеріалів:
·екологічного пластику;
·термостійкого скла;
·харчового алюмінію.
Пластикові пляшки можуть бути з фільтром, питною трубкою, подвійною широкою шийкою (для зручності додавання кубиків льоду). На гладкій поверхні стильно виглядатиме логотип будь-якої складності виготовлення.
Любителі еко-стилю найчастіше вибирають скляну тару. Міцна колба поміщена в чохол, на якому легко розмістити фірмову символіку компанії.
Металеві пляшки припадуть до смаку любителям лаконічного дизайну. Завдяки тому, що сонячні промені не потрапляють усередину виробу, всередині триваліший час зберігається свіжість води.
Найбільш екологічним варіантом тари для пиття є скляна пляшка. Вона складається з таких частин:
1.Колба з борсилікатного скла відрізняється підвищеною стійкістю до температурних стрибків та механічних пошкоджень. У неї можна налити не лише воду, а й гарячий чай, а при бігу чи їзді велосипедом її цілісність не порушиться від випадкового удару.
2.Герметична кришка із силіконовим ремінцем. Міцна силіконова стрічка виготовлена у вигляді петлі, в яку легко просмикнути кисть руки: так зручно переносити пляшку під час бігу.
3.Неопреновий чохол. Спінена гума не пропускає вологу і тепло (тому поверхня не обпалює руку, коли в пляшку налити гарячий чай), легко піддається фарбуванню. Неопрен – гігієнічний матеріал: стійкий до утворення грибків та бактерій, безпечний для шкіри.
На основі цієї популярної моделі для спортивного пиття розроблено пляшку-заварник чаю. У ній додатково є такі елементи: зона для засипки заварки, ситечко. Чохол повністю покриває колбу та виконує роль термоса. Пляшка дуже функціональна: в ній вода залишатиметься прохолодною в спекотну погоду, а взимку чай буде теплим при середньому морозі.
Людина іноді не замислюється про дрібниці, здатні зробити його життя значно комфортнішим. Але коли таку річ отримати як корпоративний подарунок, то з нею не захочеться розлучатися.
Спортсмен, який відчув всі переваги новинки — пляшки для пиття — не захоче користуватися іншою тарою, постійно братиме її з собою на пробіжки, походи, подорожі. Яскравий логотип на корпусі привертатиме увагу перехожих, і в їхній свідомості компанія почне викликати позитивні асоціації.
Формування позитивного іміджу - процес тривалий і часом непередбачуваний. Але якщо компанія пропагує справжні цінності, її рейтинг зростає. Вибравши під нанесення логотипу товари для здорового життя, компанія швидко набере високі бали підтримки оточуючих.
Як рекламно-сувенірну продукцію парасольки використовуються не дуже часто. Вважається, що це більше сезонна річ, а тому споживач не користуватиметься нею постійно, що є однією з основних умов...
Послуга брендування флешок сьогодні має величезний попит, як серед приватних покупців, так і серед великих компаній. Цей невеликий пристрій для перенесення інформації став незамінним аксесуаром для...