Як створити свій мерч одягу?

всі Статті

Як створити свій мерч одягу?

Це актуальне питання, тому що конкуренція велика і потрібно якось виділятися та завойовувати нових клієнтів. Для збільшення продажу та просування бренду створюються оригінальні товари з фірмовою символікою. До них відноситься одяг, аксесуари та сувеніри. У всіх випадках брендовані вироби привертають до себе увагу та формують позитивну думку про компанію. У нашій статті ми вирішили розповісти про те, в чому полягає створення мерчу одягу і яка користь.

Навіщо створювати свій мерч?

13874abce819e1edd691e63890756f24

Мерч підходить практично будь-якому бізнесу, будь то продаж продукції або надання послуг. Брендований одяг використовується різними способами. Наприклад, можна роздавати футболки на виставках, на вуличних святах та інших заходах. Ще речі дарують партнерам та клієнтам. Також одяг роздають співробітникам компанії та використовують як уніформу для обслуговуючого персоналу (кур'єри, менеджери).

Навіщо створювати свій мерч? Реклама – ключове завдання, яке вирішується за допомогою брендованих товарів. Сувенірна продукція призначається для просування нових товарів та послуг, для привернення уваги до товарів та для розширення клієнтської бази. Мерч створюють для таких важливих цілей:

  • додаткові точки дотику з клієнтами – тут все просто. Люди, яким Ви подарували футболки чи реглани, одягають їх та ходять на вулиці, на роботу, у спортзал. Інші бачать інформацію, розміщену на одязі, та запам'ятовують
  • підвищення впізнаваності бренду – чим частіше люди бачать символіку компанії, тим краще. Коли виникає необхідність щось купити чи скористатися послугами, вони згадують, що десь бачили рекламу, і чинять цільові дії. Таким чином не тільки підвищується впізнаваність бренду, а й збільшується продаж
  • формування корпоративного духу – важливий момент для створення міцних відносин та для вироблення цінностей компанії. Коли співробітники ходять в одязі, на якому зображені логотипи або креативні слогани, це сприяє формуванню корпоративного духу та підвищенню продуктивності праці

Ще під час використання брендованої продукції підвищується лояльність клієнтів, зміцнюються ділові зв'язки, проявляється турбота та увага. Якщо Ви плануєте не лише дарувати та роздавати футболки, кепки, жилетки, а й продавати, тоді це буде додаткове джерело доходу.

Види мерчу

Мерчем може бути будь-що. У нашому випадку мається на увазі одяг. Символіка компанії наноситься різні вироби. До них відносяться футболки, куртки, світшоти, флісові реглани, худі. Також великим попитом користуються головні убори: шапки та кепки. Як бачите, вибір великий. Тому можна знаходити відповідні варіанти та використовувати брендований одяг за призначенням.

Що потрібно зробити для створення мерчу одягу?

sourceym-Blog-03-1024x614-1

Створення мерчу – комплексне завдання, яке вирішується поетапно. Вона виконується так:

  1. Вибір товарів – спочатку потрібно визначитися з тим, які вироби найкраще підійдуть для брендування. Якщо компанія невелика і планується роздача продукції на виставках чи вулиці, оптимальним варіантом є футболки та кепки. Якщо необхідні солідні презенти для бізнес-партнерів, тоді підходять худі та реглани
  2. Розробка макета – потрібно все ретельно продумати. Що саме буде зображено на одязі: логотип, малюнок чи напис. Також важливий колір та шрифт. На даному етапі краще скористатися послугами дизайнера, який все зробить на найвищому рівні
  3. Нанесення логотипу – коли все готове, можна приступати до нанесення логотипу на одяг. Тут також потрібна професійна допомога. Фахівці ознайомляться із завданням, підберуть відповідний спосіб друку та реалізують проект

Створюючи мерч, пам'ятайте, що одяг має привертати загальну увагу і з першого погляду запам'ятовуватися. Дизайн потрібно продумувати таким чином, щоб у потенційних клієнтів та покупців одразу виникали асоціації з Вашим брендом, з товарами чи послугами. Сувеніри мають бути не лише красивими, а й якісними. Тому слід віддавати перевагу виробам, які відрізняються зносостійкістю та міцністю. Тоді одяг носитимуть довго і таким чином рекламуватимуть бренд.

Зверніться до нас, якщо Вас цікавить створення мерчу! У компанії «Gifter» працюють досвідчені фахівці, які чудово розуміються на такому питанні. У нас великий асортимент одягу, тому можна вибирати футболки, худі, реглан, куртки.

Друк на виробах здійснюється найбільш підходящими способами, до яких відноситься термотрансфер і шовкотрафарет. Усі технології добре себе зарекомендували. Це унікальні методи, які широко використовуються для нанесення логотипів на одяг. З їх допомогою на виробах створюються красиві картинки, що відрізняються яскравістю та стійкістю до зовнішніх факторів.

  • Попередня
    Що таке шовкографія?

    Що таке шовкографія? Найкращий спосіб виділитися серед конкурентів – використовувати одяг, аксесуари чи практичні вироби, на яких нанесені логотипи чи принти. Одним із методів реалізації...

  • Наступна
    Як вибрати футболки під друк логотипу?

    Як вибрати футболки під друк логотипу? Футболки – чудові сувеніри, які вручають на конференціях, на виставках та у багатьох інших випадках. Це практичний одяг, що користується великою...