замовити мерч для музичного гурту від виробника

всі Статті

За всі роки роботи в індустрії шоу-бізнесу, ми бачили безліч груп, що дають концерти за суму меншу, ніж вартість бензину для заправки їх мікроавтобуса. А після цього миттєво окупалося за прилавком із мерчем та сувенірами, приносячи в 10 разів більше готівки, ніж їхній гонорар за виступ. Якщо все зробити правильно, то товари з лого можуть суттєво збільшити доходи вашої музичної групи з погляду бізнесу.

мерч для музыкальных групп 

Однак, перш ніж перейти до списку «сувенірних» ідей, хочемо звернути вашу увагу на деякі моменти, які ви до цього, можливо, не брали до уваги:

Визначтеся з маржею. Докладіть всіх зусиль, щоб зрозуміти, яку ціну призначити на кожен вид продукції, щоб він приносив пристойний дохід. Завантажте шаблон обліку прибутків та збитків та заповніть його (ви здивуєтеся, наскільки це цікаво. Серйозно). Ви врахували вартість вашого часу, витраченого на його виготовлення та продаж? Це абсолютно нормально, якщо
ви спрацюєте в нуль і навіть собі на збиток на якомусь товарі, якщо на те є вагома причина. Але немає нічого гіршого, коли ви підбиваєте суми і виявляєте, що працювали даремно.

Подумайте про своїх фанів. Чого вони хочуть? Які сувеніри підходять їм найкраще? Зі своєї статистики ми знаємо, що гурти готик-року продають набагато більше чорних футболок, ніж виконавці музики у стилі «транс». А також те, що для американських фанатів потрібно замовити більше футболок XXL, ніж для японських.

Якщо ви маєте щастя їздити в тури або продавати свої сувеніри закордоном, поцікавтеся податками на продаж і наслідками, що звідси випливають. Наприклад, ви перетинаєте кордон своїм мікроавтобусом. Там можуть перевірити ваші товарні запаси та виручку та обкласти їх відповідним податком. Це стосується і відправки посилок.

Коли ви продаєте товари з логотипом гурту на концерті, переконайтеся, що вони мають презентабельний вигляд і що публіка в курсі, де їх можна придбати. Повідомте це зі сцени (тільки не перестарайтеся – люди не терплять, коли їм щось нав'язують!). Подумайте про встановлення стенду із зразками продукції за прилавком із сувенірами та напишіть ціни великим чітким шрифтом, щоб їх було добре видно з протилежного боку. Полегшіть життя вашим фанатам.

9 Ідей Товарів з Логотипом Музичної Групи, Від яких Ваші фанати прийдуть у захват

1. Футболка.Це – бабуся музичної сувенірки. Вона дуже помітна, легко доступна і всі хочуть її носити. Тут ви можете піти двома основними шляхами:

· Друк шовкотрафаретом на футболках великими тиражами. Це коли ви спочатку купуєте велику партію, а потім займаєтеся всіма питаннями продажу та виконання замовлень самостійно. Ви можете отримати футболки пристойної якості з нанесеним логотипом менше ніж по 4 долари за одиницю, якщо вмієте торгуватися, зробивши таким чином хороші гроші. Але не будуйте ілюзій - розподіл всього цього обсягу може виявитися важкою роботою, якщо ви неправильно оцінили її масштаб.

· Цифровий друк на текстилі тиражами від 1 шт. Це, коли ви друкуєте такі невеликі тиражі, як 1 шт. Плюс цього способу в тому, що можна зробити тираж від 1 штуки з малюнком будь-якої складності. Мінус у вартості. Фарби для таких машин дуже дорогі, тому навіть якщо ви збільшите тираж до 20 шт (а для виробництва це не великий тираж), собівартість такої футболки буде близько 10 доларів.

· Термоперенесення на футболки (плівкою). Це досить не дорогий метод нанесення на футболку логотипу вашої найкрутішої групи, але як і за інших видів друку, у нього є плюси та мінуси. Плюс – можливість замовлення невеликого накладу за невеликі гроші. Мінус – плівка на текстилі залишається досить щільною, що при щоденному носінні виробу не завжди зручно. І ще один мінус – суттєве обмеження можливих зображень та кольорів. Палітра доступною налічує два-три десятки кольорів.

    

2. Наступне, що вам потрібно мати у продажу, – це музика.Нехай ваша музика ЗАВЖДИ буде в наявності. ДляCD-Дисків замініть пластикові бокси картонними конвертами з метою економії місця під час турів або при відправці поштою. Якщо ви продаєте фізичні носії, нанесіть на них код для скачування з метою продажу вашої музики в Інтернеті або хоча б посилання, по якому її можна послухати. Люди хочуть щось на згадку про концерт, що сподобався, а код для скачування спрацює навіть за відсутності у них програвача платівок або
CD-плеєра. Актуальними носіями музики за останні кілька років стали флешки. Вибирайте тільки якісні фірмові флешки з гарантією, якщо не хочете, щоб ваші флешки зламалися ще перед тим, як будуть продані (дивіться варіанти фірмових якісних флешок з гарантією виробника на нашому сайті. До речі, від 20 штук нанесення безкоштовно).

флешки, випущені для Івана Дорна з його новим альбомом OTD

3. Разом із виходом нового треку. Зверніть увагу на ці чудові гуртки, які можна замовити разом із виходом вашого нового треку.Ідея, так?. Саме для фанів-меломанів!

 

4. Що-небудь із автографом. Якщо ви можете залишити на чомусь свій автограф, зробіть це. Тим самим ви персоналізуєте сувеніри для ваших фанатів і дасте їм щось, що вони (сподіваюся!) масово колекціонуватимуть у наступні роки.

 

5. Зроби сам!Зараз всі прагнуть робити речі своїми руками, тому ніщо не заважає вам вирушити в місцеву крамничку товарів для рукоділля і закупитись там. Візьміть білі футболки гарної якості, кілька барвників для тканини, трохи блискіток та вперед. Або просто злегка прикрасьте вже наявні футболки із зображенням групи або худі, куплені раніше.

6. Виготовте сувенір для них у їхній присутності!Вмієте робити щось особливе? Ваш барабанщик – добрий карикатурист? А ваш басист – бог орігамі?

7. Чого хочуть ваші фанати. Iron Maiden варили пиво.Wavves робили подрібнювачі марихуани.Deadmau5 виробляли котячі навушники (ага, навушники для котів).Alice Cooper продавали брендовану підводку для очей.Daft Punkвипускали презервативи “Get Lucky”. Знайдіть щось, що відрізняє вас чи ваш трек/альбом від інших. Це не лише добрий сувенір. Але й добрийPR теж.

 навушники для котів від Deadmau5

8. Приватний виступ.Великі артисти роками вимагають мега-гонорари за подібні речі, а чому вам не можна? Джей-Ло, Бейонсе та Мерайя – всі вони вимагають від $1 млн. за часовий приватний виступ. Ймовірно, вам доведеться злегка стримати свої запити, проте ваші найзапекліші фанати схопляться за можливість послухати акустичну серенаду у вас у гримерці, а ще краще – у них вдома!

Подаруйте незабутні враження Вашим найбільшим шанувальникам

9. Уявіть життя товару з вашим логотипом поза точки продажу.Чи звернуть люди на нього увагу? Чи буде щасливий власник показувати його іншим? Чи стане він приводом зав'язати розмову? Іноді варто зважитися продати товар за собівартістю або навіть собі на збиток, якщо ви впевнені, що це сприятиме маркетингу з вуст в уста. Отже, виберіть щось дешевше типу медіаторів для гітари або пов'язок на зап'ястя. Якщо їх замовляти у відповідній кількості, то вартість може знизитися до 50 пенсів за штуку. Таким чином, ви можете дозволити собі продавати їх за найнижчою ціною або взагалі роздавати безкоштовно, і не сумнівайтеся - люди заговорять про вас!

Просто пам'ятайте – все це потрібно для досягнення однієї з цих (а найкраще) цілей:

· Ощасливити ваших фанатів

·Заробити грошей

· Бути у всіх на вустах

Ну і наприкінці цієї статті ми просто хочемо нагадати, що ми робили мерч найкрутішим українським артистам і дуже добре знаємо, що працює, а що ні.

  • Попередня
    Розвінчуючи 5 Найбільших Міфів o Сувенірці

    Забудьте все, що, як вам здавалося, ви знаєте про промопродукцію Правду кажучи, товари з брендингом – це не новина. Насправді товари з брендингом беруть початок у 1700-х роках, коли було випущено...

  • Наступна
    Рекламно-сувенірна продукція з Китаю

    Досвідчені маркетологи пам'ятають, що "Реклама - це мистецтво цілитися в голову, щоб потрапити в кишеню" (В.Паккард). З часом придумано безліч маркетингових ходів та стратегій ведення рекламних...