Розвінчуючи 5 Найбільших Міфів o Сувенірці

всі Статті

Забудьте все, що, як вам здавалося, ви знаєте про промопродукцію

Правду кажучи, товари з брендингом – це не новина. Насправді товари
з брендингом беруть початок у 1700-х роках, коли було випущено пам'ятні гудзики
на честь перемоги Джорджа Вашингтона під час президентських виборів.
З того часу пройшло дуже багато часу, так що не дивно, що склалося безліч невірних уявлень про цей інструмент маркетингу, що застосовується повсюдно.

Отже, забудьте все, що, як вам здавалося, ви знаєте про товари для промо! Я збираюся розвіяти 5 найбільших міфів і дати вам можливість дізнатися правду.

Міф №1: Я можу заощадити гроші, замовивши велику партію недорогих товарів для промо.

Важко посперечатися з логікою цього твердження (хоча дуже хотілося б). Ви дивитеся на промо-продукцію і бачите, що чим більше ви замовляєте, тим дешевшою виходить ціна за одиницю. Щоб виграти в ціні, ви можете вирішити замовити велику партію певного товару та витрачати його доти, доки він не закінчиться – що станеться лише через якийсь час.

Але зачекайте - це не заощадить вам гроші у довгостроковій перспективі! Залежно від якості товару, ви можете виявити, що витратили гроші на щось непотрібне і не цінне для вашої цільової аудиторії. Якщо це станеться, то ви витратите ще більше грошей на заміну цього товару чимось найкращим.

Будьте уважні до якості під час замовлення великого обсягу промо-продукції. Якщо товар для промо неякісний та недовговічний, то згодом він перестане виконувати свою функцію, і у вас залишиться ціла коробка нікому не потрібних речей.

Міф № 2: Рекламно-сувенірна продукція у результаті легко викидається.

Насправді, це правда! Але не в тому випадку, якщо ви роздаєте щось практичне, цінне, унікальне чи пам'ятне.

Сьогодні, як ніколи раніше, люди прагнуть позбавитися всього зайвого і залишити тільки потрібне. Так що так, якщо ваші рекламні сувеніри не знаходять відгук у цільової аудиторії, то є всі шанси, що вони не побачать денне світло після того, як їх вручили.

Як вибрати такий товар для промо, який представники вашої цільової аудиторії справді захочуть зберегти? Ось установки, яким ви повинні слідувати,
перш, ніж розміщувати якесь замовлення на промо-продукцію:

Завжди починайте вивчення своєї цільової аудиторії. Враховуйте її демографічні та поведінкові характеристики, проблеми та інтереси.

Функціональність – це найголовніше. Вибирайте промо-товари, які мають додаткову цінність.

Зверніть увагу на якість та дизайн промо-продукції. Добре зроблений, естетично приємний продукт має набагато більше шансів, що його не викинуть, і сприймається як такий, що має вищу цінність.

Міф №3: Сувенірка виготовляється з дешевих недовговічних матеріалів.

Неважко зрозуміти, чому це твердження стало загальною помилкою щодо товарів для промо, адже багато хто з тих, з якими ви стикаєтеся день у день дійсно низької якості. Але вони не обов'язково мають бути такими!

Сьогодні існує величезний вибір товарів з будь-яких матеріалів і будь-якої якості. Все зводиться до розміру вашого бюджету – а ваш промо-бюджет – це відображення ставлення вашої компанії до власного брендингу.

Є цілий набір варіантів щодо якості рекламно-сувенірної продукції. Немає потреби грабувати банк, щоб знайти гроші на замовлення ефективних товарів
із брендингом; з іншого боку, ви не повинні задовольнятися шаблонною сувеніркою в той час, як шукаєте щось, що має бути вау! Все залежить від ваших цілей та бюджету. Багато компаній готові інвестувати гроші в якісні товари для промо, тому що знають, що кінцеві користувачі так просто з ними не розлучаться. Суть у тому, що у вас є велика різноманітність вибору!

Міф №4: Можна без проблем замовити промопродукцію в останню хвилину.

Хоча і можна розмістити термінове замовлення на промопродукцію, в останню хвилину нечасто вдається отримати саме той товар, який потрібний. Лише деякі товарні позиції можна зробити терміново, але навіть у цьому випадку виконання вашого замовлення потрапляє в залежність від наявності достатньої кількості потрібного вам товару у виробника, саме такого кольору і за прийнятною ціною.

Крім того, кількість варіантів вибору значно скорочується при замовленні.
в останню хвилину нікому не хочеться доплачувати за терміновість виготовлення та доставки. Там, де це можливо, плануйте розміщення своїх замовлень на рекламно-сувенірну продукцію заздалегідь, щоб мати достатньо часу та менше стресу.

Міф № 5: Не кожен захоче взяти мої рекламні сувеніри, тому краще замовити їх менше, ніж насправді потрібно.

Ніколи не варто недооцінювати привабливість халяви! Найчастіше для промопродукції вказується мінімальна кількість одиниць у замовленні – і, залежно від
від івента, навіть ця мінімальна кількість може здатися занадто великою.

Смію стверджувати на підставі більш ніж двадцятирічного досвіду роботи в цій сфері – рекламні сувеніри розійдуться швидше, ніж ви можете собі уявити! Щось залишиться у співробітників чи люди візьмуть більше, ніж належить. Роздача цих
промоматеріал може відбуватися швидше, ніж ви планували. Яка б
не була причина, рекламно-сувенірна продукція має властивість зникати,
особливо якщо вона гарна.

Завжди залишайте собі місце для маневру, замовляючи більше, ніж, як вам здається, потрібно. Таким чином, ви будете готові до несподіванок.

Існує багато невірних уявлень про товари для промо, тому не вірте всьому, що чуєте! Витратьте час на проведення власного дослідження або зверніться до експерта зBTL-маркетингу за допомогою у виборі ідеального товару, що відповідає вашим цілям і вписує до вашого бюджету.

Автор: Кеті Х'юстон (Cathy Houston)
  • Попередня
    Як роблять гравіювання

       

  • Наступна
    Мерч для музичних гуртів

    За всі роки роботи в індустрії шоу-бізнесу, ми бачили безліч груп, що дають концерти за суму меншу, ніж вартість бензину для заправки їх мікроавтобуса. А після цього миттєво окупалося за прилавком із...