всі Статті

Щоденники ,флешки ,ручки з логотипом компанії - Корпоративні подарунки, за допомогою яких вирішуються важливі завдання. Це ефективні інструменти, що широко використовуються для підвищення продажів, поліпшення іміджу бренду, підвищення лояльності клієнтів. Щорічно обсяг ринку корпоративних сувенірів зростає на 20%. Власники компаній розуміють, у чому полягає важливість таких презентів та які функції вони виконують.

Головні причини, чому бренду потрібні корпоративні подарунки

1525137391301

Давайте детальніше розберемося, навіщо бренду потрібні корпоративні подарунки. Розглянемо основні причини.

Збільшення лояльності клієнтів

Це перший аспект, на якому варто наголосити. Збільшення лояльності клієнтів – запорука стабільного прибутку та збільшення обсягів продажу. Під цим мається на увазі бажання людей купувати товари та взаємодіяти з брендом упродовж тривалого часу. Лояльні клієнти емоційно прив'язуються до компанії, що нормально ставляться до підвищення цін на продукцію, не переходять до конкурентів. Вони погоджуються на розсилку листів електронною поштою, рекомендують компанію друзям та знайомим, цікавляться новинками.

Покупці не люблять настирливу рекламу. Блоки оголошень на телебаченні та ролики перед фільмами в інтернеті мало кому подобаються. Найчастіше така реклама дратує потенційних клієнтів. Про це свідчать дані опитувань. А ось із корпоративними подарунками справи по-іншому. Презенти із логотипами викликають позитивні емоції. Цим потрібно користуватися та розвивати компанію за допомогою дієвих маркетингових інструментів.

Збільшення контакту з логотипом

Тривалий контакт логотипу з брендом – не менш важливий параметр, завдяки якому компанія розвивається та покращує позиції на ринку. Корпоративні подарунки ненав'язливі і протягом довгого часу нагадують покупцям про бренд. Споживачі користуються сувенірами та завжди бачать логотип компанії. Це сприяє тому, що наступного разу клієнти знову вибирають товари компанії та роблять покупки.

Для збільшення контакту з логотипом ми рекомендуємо вибирати практичні презенти, які приносять якусь користь. Наприклад, для такої мети ідеально підходять канцелярське приладдя. Це популярні корпоративні подарунки, які завжди є актуальними. Ручки та олівці з логотипом компанії довго використовуються за призначенням та нагадують про бренд.

Ще формування тривалого контакту з брендом підходять пледи. Це корпоративний подарунок, в якому поєднується практичність та краса. З його допомогою можна висловити тепло та турботу, а також показати ставлення до людини. Плед, на який нанесено логотип, не лежить без діла. Його беруть із собою на пікнік, у поїздку. Логотип на пледі завжди нагадує про дарувальника, тим самим сприяючи просуванню бренду.

Збільшення охоплення цільової аудиторії

Як це працює? Все просто. Фото оригінальних корпоративних подарунків часто потрапляють до соціальних мереж. Їх викладають задоволені клієнти, котрі отримали корисні презенти. Також компанії самостійно «хваляються» тим, які корпоративні подарунки було вручено партнерам чи клієнтам. Для цього фото презентів викладаються у соцмережі. Їх бачить величезна кількість передплатників. У такий спосіб розширюється цільова аудиторія.

Буває й таке, що корпоративні подарунки передаються друзям чи родичам. Це ще один позитивний момент, за допомогою якого забезпечується просування бренду. Про торгову марку або про компанію дізнаються нові люди, вони передають інформацію про продукцію, що сподобалася колегам по роботі, друзям. Це також призводить до розширення цільової аудиторії.

Економія рекламного бюджету у довгостроковій перспективі

Це ключовий параметр, від якого залежить розвиток бізнесу. Чим нижчі витрати на рекламу, тим краще. Не всі компанії можуть дозволити собі рекламу на телебаченні. Це дороге задоволення. У багатьох випадках надається перевага бюджетним варіантам. До них належать корпоративні подарунки. Презенти продаються за низькою ціною та приносять величезну користь. Брендовані подарунки споживачі застосовують у міру потреби і при цьому бачать логотип компанії. Вони не йдуть до конкурентів і залишаються вірними торговій марці. У такий простий спосіб економиться рекламний бюджет і збільшується прибуток.

Як корпоративні подарунки збільшують лояльність клієнтів?

1_lKfrbZRHmTDlWwdu-CpY1w

Практичні презенти подобаються споживачам і не асоціюються з нав'язливою рекламою. Побачивши їх у споживачів виникають гарні почуття:

  • подяка за те, що в будинку з'явилася корисна річ
  • почуття своєї значимості
  • здивування та радість від отримання несподіваного сюрпризу
  • бажання бути постійним клієнтом і не йти до конкурентів
  • приємне почуття зв'язку з компанією

Коли у покупців виникають такі емоції, це чудово. Це явно свідчить про підвищення лояльності клієнтів та подальшу перспективу збільшення прибутку.

Широкий вибір корпоративних подарунків в онлайн-магазині «Gifter»

Навіщо потрібні корпоративні подарунки, ми розібралися. Де їх можна купити на вигідних умовах? В інтернет-магазині Gifter Ви знайдете багато цікавих варіантів. У нас можна замовити керамічні чашки, портативні зарядні пристрої, ручки із дзеркальним гравіюванням. На такі товари наносяться логотипи компаній. Брендована продукція на 100% виконує свої функції. За допомогою оригінальних презентів формується позитивна думка про компанію, зміцнюється співпраця з партнерами, демонструється повага до клієнтів.

Ознайомтеся з колекцією презентів та оформіть замовлення! У нас низькі ціни на товари та послуги та висока якість продукції. Якщо є питання, зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину у зручний спосіб (Вайбер, Телеграм, онлайн-чат). Консультант про все розповість та підбере найкращі корпоративні подарунки, виходячи з Ваших побажань!

  • Попередня
    Які види друку на футболках бувають?

    Принти нафутболках Актуальний тренд останніх років. Це не лише оригінальність та креативність, а й ефективний маркетинговий інструмент. Брендований одяг широко використовується як сувенірна продукція...

  • Наступна
    Що таке тамподрук?

    Ви бачили на ручках, запальничках, флешках принти та малюнки? Це тампонний друк. Така технологія широко використовується при виготовленні сувенірів та брендованої продукції. У чому її особливості та...