Навіщо бренду потрібні корпоративні подарунки? | Gifter

всі Статті

Корпоративні подарунки – це інструмент, який використовується в комплексі маркетингових заходів. З їхньою допомогою формується корпоративний імідж, репутація компанії, зміцнюється зв'язок між організацією та персоналом, партнерами по бізнесу, головними клієнтами. Основна мета корпоративних подарунків – сприяти просуванню бізнесу.

Якщо грамотно використовувати корпоративні сувеніри, то можна посилити, доповнити додаткові маркетингові елементи:

  • рекламу. Цікавий корпоративний подарунок одержувач зможе продемонструвати у соцмережах фолловерам, а у житті – друзям, колегам. Поверхня такого виробу – чудовий носій для реклами;
  • зв'язки з громадськістю. Завдяки таким презентам за доступною ціною можна проінформувати оточуючих про компанію, її пропозиції;
  • стимулювання збуту. Подарунки можуть позитивно вплинути рішення купівлі, певні дії.

Причини, чому дарують корпоративні подарунки

Screenshot_1 (11)

Варто виділити кілька основних причин актуальності корпоративних подарунків із печаткою логотипу:

  • підвищення лояльності тих клієнтів, які вже є у компанії, та залучення нових;
  • забезпечення тривалого контакту із логотипом;
  • розширення охоплення аудиторії;
  • економія рекламного бюджету;
  • підняття взаємодії з брендом на інший рівень.

Підвищення лояльності

Як сьогодні рекламують послуги чи товар? Найчастіше вирішують купити рекламу на телевізорі, але вона здатна дратувати глядачів. А ось подарунки з логотипом здатні викликати виключно відчуття подяки, щастя, зацікавленості, задоволення. У більшості випадків піднесення корпоративних подарунків люди стають більш лояльними до компанії та представленого бренду (82%). Після реклами на телевізорі цей відсоток дорівнює лише 32%.

Тривалий контакт

Screenshot_2 (7)

Коли люди переглядають газети, журнали з рекламою, часто просто перегортають, а в інтернеті натискають кнопку “Пропустити рекламу”. У випадку корпоративних подарунків контакт з подразником зводиться до мінімуму. Але корпоративні сувеніри стають незамінною складовою нашого життя. Адже це може бути пауер банк, від якого заряджається телефон, або кухоль для чаю, яким людина користується кілька разів на день. Гарний та практичний подарунок буде актуальним для людини протягом усього року.

Збільшення охоплення аудиторії

Дослідження стверджують, що отримані бізнес-подарунки люди в Україні часто передають друзям. Завдяки цьому охоплюється велика аудиторія та бренд ставати більш впізнаваним. Також бренди користуються соцмережами, адже іноді хочеться продемонструвати передплатникам корпоративний подарунок. Особливо, якщо він дуже креативний.

Економія бюджету

Найдорожчим інструментом збільшення впізнаваності бренду вважається ТВ-реклама. Адже тут забезпечується контакт із аудиторією. До бюджетних рішень належать інтернет, радіо, корпоративні подарунки, на які наносять логотип. Але чому багато хто вирішує замовити саме брендовані сувеніри? Вони вигідно виділяються на тлі інших, адже такі подарунки вважаються корисними та практичними.

Сувеніри – частина життя

Корпоративні сувеніри – це один із видів реклами, за яку дякують. Адже подарунками можна користуватися ще довгий час, вони утилітарні, практичні, перетворюються на невід'ємну частину життя людини. Це не просто блокнот або кухоль. Це носій бренду компанії, який приносить користь, провокує появу позитивних емоцій та її можна доторкнутися.

Замовити корпоративні подарунки можна у інтернет-магазині Gifter. Тут клієнтам гарантують доступні ціни, широкий асортимент продукції, високу якість та інші вигідні умови співробітництва.