Який блокнот вибрати для нанесення логотипу? | Gifter

всі Статті

Блокнот з логотипом – це не тільки виріб, в якому можна робити нотатки, але й чудовий рекламний інструмент, адже завдяки йому можна підвищити впізнаваність та продаж компанії.

Розташування корпоративної символіки наблокнотах завжди гарне рішення: ви зможете роздавати їх на різних конференціях, семінарах та інших випадках, коли до вас в компанію приходять потенційні клієнти. Також їх роздають співробітникам компанії, щоб наголосити на їх приналежності до фірми.

Як рекламний інструмент блокнот буде кращим за іншу канцелярію – зазвичай люди не викидають або не кладуть їх кудись на далеку полицю, а користуються ними. Тому важливо при виготовленні такої продукції подбати про якість: зробити блокноти привабливими та зручними.

Які бувають блокноти?

brand-book

Друкарня дозволяє друкувати блокноти різних видів, розмірів та форм. Щоб розібратися в тому, які вони бувають і який вам підійде, розглянемо параметри, за якими розрізняються блокноти.

  • За призначенням (як і де цей записник буде використовуватися).
  • За типом палітурки (як з'єднуються листи, від цього залежить зручність користування).
  • За матеріалом обкладинки (від цього залежить ціна, комфорт та привабливість моделі).
  • За розміром (залежить призначення блокнота).

Особливість видів блокнотів

За призначенням блокноти поділяються на щоденники, щоденники, записні набори, блокноти для творчості, записники для планування справ, буки для малювання та деякі інші. Основна відмінність між усіма цими моделями у способі їхньої розмітки, а в деяких – у кріпленні.

У щоденнику записують список справ, питання, які потрібно вирішити. Значить, сюди можна додати розмітку із окремим полем для дат. Планувальник справ – складніший вигляд: тут потрібна чітка таблиця, щоб контролювати свою ефективність. Щоденник – вільніший блокнот, вони можуть бути як шкільні, так і для особистих записів. Записні набори – це ті, що можна легко відривати у разі потреби, а блокноти для творчості та малювання – спеціальні книжки зі спеціальним папером. Вибір виду блокноту залежить від того, хто ваша цільова аудиторія.

За типом палітурки

Бувають прошивні, на пружині, на скріпках, кільцях, на роз'ємних механізмах і гвинтах.

На пружині – найпопулярніші. У них низька ціна, вони зручні, а ще у разі чого можна легко відірвати потрібний лист. На роз'ємних механізмах вироби дорогі, але ефектні, хоча як корпоративні блокноти вони рідко використовуються. Нотатки на кільцях схожі на попередні, але не роз'єднуються, зовні нагадують повноцінні книги, зручні в записуванні чогось. Прошиті, на скріпках та на гвинтах схожі у виконанні, нагадують зошит.

За матеріалом обкладинки

custom-journals-and-notebooks-blog

Бувають паперові, дерев'яні, пластикові, тканинні, шкіряні, полімерні, комбіновані та інші.

Від обкладинки залежить презентабельність виробу та його довговічність. Паперові – найдешевші та прості, а шкіряні та дерев'яні – найефектніші та виглядають дорого.

По розміру

Бувають кілька видів розмірів, які найчастіше використовують у друкарні.

  • А3. Підійде як альбом для малювання чи іншого.
  • А4. Підійде тим, кому блокнот потрібний для роботи, щоб часто записувати, малювати таблиці.
  • А5. Один з найпопулярніших, вміщується в сумку і підходить для різних потреб.
  • А6. Компактний, міститься майже скрізь.
  • А7. Для невеликих нотаток або телефонних номерів.

Де можна замовити будь-який із подібних блокнотів

Купити або замовити записник на свій смак можна в інтернет-магазині Gifter. Компанія друкує будь-який логотип різними видами друку, а також активно використовує постобробку, щоб робити блокноти ще красивішими. Ми доставляємо замовлення по Україні, а особисто забрати продукцію ви можете у місті Києві.

  • Попередня
    Брелок – не просто сувенір

    Кожна людина повинна мати ключі від офісу, будинку, автомобіля. Щоб вони ніде не загубилися і мали більш презентабельний вигляд, потрібно використовувати брелок.Брелоки з логотипом– це виріб,...

  • Наступна
    Навіщо бренду потрібні корпоративні подарунки?

    Корпоративні подарунки – це інструмент, який використовується в комплексі маркетингових заходів. З їхньою допомогою формується корпоративний імідж, репутація компанії, зміцнюється зв'язок між...