всі Статті

Ви хочете вручити партнерам по бізнесучашки з логотипом компаніїДеколювання – гарне рішення. Це технологія, за допомогою якої на поверхню наносяться різні малюнки. Зображення зберігають початковий вигляд і яскравість довгий час. Малюнки переносяться на скляні, керамічні та фарфорові вироби. Технологія використовується для брендування предметів різної форми та розміру. Тому метод нанесення картинок на гуртки завжди затребуваний.

Деколь: що це таке і де застосовується?

DIY-5-minute-decal-transfer-on-a-coffee-mug-9-792x1024

Деколювання – унікальний спосіб отримання барвистих та довговічних зображень на поверхні. Метод використовується вже давно. Спочатку картинки наносилися лише на порцеляновий посуд. Сьогодні сфера застосування технології розширилась. Повнокольорові зображення наносяться на керамічні тарілки та блюдця, на скляні келихи для коктейлів та вина, на пивні кружки.

Як все відбувається насправді? Деколювання - трудомісткий процес, який виконується в кілька етапів:

  • Підготовка – спочатку розробляється дизайн-макет, виходячи з побажань замовника та з урахуванням особливостей нанесення картинок на поверхні.
  • На наступному етапі картинка друкується на гумованому папері. Це матеріал, вкритий шаром крохмалю. При змочуванні та нагріванні папір приклеюється до поверхні.
  • Перенесення малюнка на кухоль, на келих. Для закріплення результату виробу поміщаються у спеціальну піч, у якій під впливом високої температури виконується випал деколи. У ході такого процесу фарба ніби вбирається у матеріал. Таким чином, забезпечується стійкість картинки до зовнішніх факторів.

Види деколірування

Деколювання – технологія, яка чудово себе зарекомендувала. Це один з найкращих варіантів для нанесення малюнків на фарфорові та на керамічні вироби. Такий метод часто застосовується для брендування продукції. На вироби наносяться логотипи та інша символіка організацій. Посуд, виконаний у корпоративному стилі, використовується як інструмент для просування компанії, для покращення іміджу, для розширення клієнтської бази. Це раціональне рішення, в якому поєднується висока ефективність, унікальність та практичність.

Деколювання посуду є актуальним і в інших випадках. Наприклад, можна подарувати оригінальні чашки та блюдця, яких більше ні в кого немає, на ювілей чи весілля. Винуватці урочистостей з радістю приймуть такий презент і пам'ятатимуть про важливу подію все життя. Ще посуд із малюнками використовують власники кафе та ресторанів. Все просто: можна відбудуватися від конкурентів та привернути до себе увагу, розміщуючи на столах вироби із символікою бренду.

Залежно від специфіки технології, розрізняють гаряче та холодне деколювання. Давайте розберемося, у чому полягають особливості кожного варіанта.

Холодна деколь – це простіша технологія, в якій не передбачається випалювання виробів. Нанесення логотипу на поверхню можна порівняти з переказною картинкою. Зображення друкується на принтері, а потім папір розміщується у воді на короткий час. Від паперу відшаровується тонка плівка з картинкою. Плівка акуратно наклеюється на порцеляновий кухоль або на блюдце і розгладжується. Для захисту від механічних пошкоджень та збільшення періоду експлуатації використовується лак. Малюнок висихає у природних умовах.

Гаряча деколь – складна технологія з обов'язковим випалом. З її допомогою зображення наноситься на будь-які вироби. Спочатку готується картинка, малюнок переноситься на поверхню, а потім посуд поміщається у піч. Під впливом високої температури зображення надійно закріплюється на виробі. Цим обумовлюється довговічність зображення та стійкість до негативних факторів.

Переваги та недоліки унікальної технології

Screenshot_1 (15)

Деколювання - спосіб нанесення картинок на сувенірну продукцію, що має значні переваги:

  1. Яскравість та насиченість зображення – забезпечується максимально точна передача кольорів. На поверхню наноситься будь-який малюнок.
  2. Стійкість – при гарячому деколюванні картинка не змінює початковий вигляд тривалий час. Їй не страшна ні волога, ні механічні ушкодження. Посуд можна спокійно мити в посудомийній машині.
  3. Універсальність – картинки наносяться на рівну та на рельєфну поверхню, на керамічні та на фарфорові вироби.

А які недоліки? Що стосується холодного деколірування, до мінусів відноситься невисока стійкість до подряпин і необхідність періодичного нанесення лаку на поверхню. До недоліків гарячої деколи відноситься трудомісткість процесу та дорожнеча.

Якщо Ви хочете вигідно виділитися від конкурентів, зверніться до компанії Gifter! Ми використовуємо сучасні методи нанесення зображень на сувенірну продукцію та гарантуємо високу якість.

  • Попередня
    Рушники з вишивкою

    Вишивка – технологія, за допомогою якої звичайні рушники стають унікальними. Такі вироби із задоволенням використовуються за призначенням і ніколи не припадають пилом на дальній полиці в...

  • Наступна
    Пляшки з логотипом - чудовий корпоративний подарунок

    Як просунути бренд та залучити цільову аудиторію? Для цього підходятьпляшки з логотипомНанесення символу або емблеми компанії – рекламний хід, який дає гарні результати. Після поширення...