всі Статті

 

Черпайте натхнення у свіжому, 2018 стилі
промопродукції!

 

 

Новий рік, нова мода у рекламно-сувенірній продукції! Це одна з моїх улюблених статей, які я пишу щороку, тому що вона дозволяє мені озирнутися назад і побачити, як змінилася індустрія, а також зробити прогнози на майбутнє щодо нових напрямків.

 

Огляд: Тренди Промо-Продукції 2018 року

 

У той час, як попередні роки ознаменувалися великими змінами в індустрії, 2018 буде роком вирівнювання позицій. Роздрібні тенденції продовжать проникати в оптовий світ товарів для промо, оскільки споживачі стикаються з новими та інноваційними продуктами. Функціональність йде пліч-о-пліч з бездоганним дизайном, тим самим підвищуючи очікування цільової аудиторії.

Що це означає для організацій, які мають намір замовляти рекламно-сувенірну продукцію у 2018 році? А те, що запропонований вам вибір буде кращим, ніж раніше! Починаючи з екіпірування і закінчуючи гаджетами і кружками, включаючи все, що знаходиться між ними, «сувенірка» тепер надає компаніям можливість проявити більше творчої фантазії, ніж будь-коли. Зараз саме час подумати про брендинг компанії!

Але вистачить передмов – давайте докладно розглянемо нові тренди.

 

Тренди у сувенірці у 2018

 

Тренд № 1: Прагнення визнання бренду стало ще сильнішим, ніж раніше

 

Роздрібні бренди залишаються в центрі уваги світу промо-продукції та неважко зрозуміти чому. Людей природним чином залучають бренди, які здобули визнання через свою чудову якість. Логічно, що інші захочуть зрівнятися з цими шановними брендами, використовуючи їхню продукцію для просування своєї.

Стрімке поширення цієї тенденції відбулося багато в чому завдяки соціальним медіа. Кому не подобається відстежувати свої улюблені бренди у різних соц. мережах? Роздрібні бренди вміло користуються владою соціальних медіа, щоб розповідати свої чудові історії. Оскільки рівень впливу соціальних медіа на споживачів неухильно зростає, отримання брендом зізнання стає дедалі помітнішим.

Якщо Ви думаєте купувати промо-подарунки у 2018 році, зверніть увагу на тенденції роздрібної торгівлі. Роздрібні бренди визначають не тільки те, що люди хочуть отримати зараз, а й характеристики цієї продукції. І кращого прикладу цього, ніж термопосуд, зараз не знайти.

Популярна компаніяStarbucks, домоглася такої високої якості від сувенірки, що випускається (а їх термокружки є нічим іншим як саме сувеніркою), що тепер гуртки з логотипом цієї компанії асоціюються з високою якістю матеріалів і дизайну.Споживачі знають, що існують високоякісні вироби і все, що не відповідає цим стандартам, одразу вважається недостатньо добрим – його шанси отримати схвалення кінцевих користувачів набагато нижчі. Навіщо потрібний термокухоль, який збереже твій напій гарячим всього півгодини, якщо ти знаєш, що інший збереже його таким чотири?

Якщо преміальна сувенірка із нанесенням логотипу роздрібних мереж не вписується до вашого бюджету – не страшно. Існує безліч виробів - "аналогів" з майже такими ж властивостями та рівнем якості, як у тих, які вам потрібні. І ось у чому секрет: багато небрендованих товарів насправді випускають ті самі виробники, що і товари з брендингом!

Пам'ятайте, що саме дизайн, якість та споживчі властивості цих роздрібних брендів приваблюють людей. У 2018 році вибирайте сувенірну продукцію на основі її якісних характеристик, і ви залишатиметеся у тренді.

 

Тренд № 2: Покупницька спроможність переходить до інших

 

Традиційна рекламно-сувенірна продукція поступається місцем керма унікальної, інноваційної та функціональної. Чому виникає ця тенденція? Частково через те, що ключові співробітники, які ухвалюють рішення в компаніях, молодшають.

Оскільки організації приймають себе на роботу дедалі більше представників «покоління нульових», вони наділяють купівельною спроможністю молодь – тих, хто постійно відчуває собі вплив, згадане мною вище. Що призводить до перегляду «сувенірки», яку закуповують організації.

Цей тренд працює, власне, у двох напрямках. Для організацій, які бажають придбати сувенірку, де найвпливовіші представники «покоління нульових» все частіше визначають те, якими саме будуть ця сувенірка. Для маркетологів, які прагнуть замовити ефективну рекламно-сувенірну продукцію в 2018 році, щоб привернути увагу ключових осіб, які приймають рішення, і їм потрібно мати на увазі, що представники покоління нульових незабаром перевершать за кількістю співробітників іншого віку. Вибирайте промопродукцію, яку оцінить це покоління, орієнтоване на креативність, унікальність та практичність.

 

Тренд № 3: Додаткова цінність – ключовий фактор успіху товару для промо

 

З переважанням таких характеристик способу життя, як прагнення навести лад, позбутися всього зайвого та мінімалізму, людей дуже важко змусити дорожити тими речами, які нічого не привносять у їхнє життя. Більш ніж будь-коли важливо, щоб товари з брендингом та подарунки, що надаються вашою компанією, були корисними, затребуваними та високої якості.

Є кілька способів зробити так, щоб ваші рекламно-сувенірна продукція сприймалася як така, що володіє вищою цінністю:

Завжди починайте з роздумів про те, для кого вона призначена, і які потреби чи бажання цих людей.
Вибирайте товари для промо, які мають попит у роздріб, з вражаючими характеристиками.
Зробіть акцент на упаковці та врученні, щоб кожен товар був скоріше схожий на подарунок.
Використовуйте багатоцільові вироби або подарункові набори для досягнення кількох цілей одночасно.
Стратегічно продумайте дизайн або макет, щоб вони виглядали якнайкраще.

 

Тренд № 4: Аксесуари для здоров'я стають все більш популярною категорією

 

Сьогодні багато компаній пропагують здоровий спосіб життя — що до вподоби як співробітникам, так і споживачам. Співробітникам подобається усвідомлювати, що їхня компанія піклується про їхнє здоров'я і хороше самопочуття, і брендована сувенірка є чудовим способом це продемонструвати.

У ширшій перспективі популярність товарів для здоров'я, гарного самопочуття та догляду за собою збільшувалася в геометричній прогресії в останні роки. Вийміть користь зі зростання цього ринку, роздаючи товари для здоров'я та гарного самопочуття як рекламні сувеніри, заохочення для співробітників та корпоративних подарунків. Вибирайте такі товари, які просунуть кінцевих користувачів на шляху до хорошого самопочуття, як фітнес-трекери, пляшки для води і навіть набір салатниць для формування здорових звичок у їжі.

 

Тренд № 5: Неймовірні матеріали, текстури та кольори

 

Дуже цікаво спостерігати рік у рік, які нові напрями виникають у рекламно-сувенірній продукції. Продовжуючи тему роздрібних стимулів, у 2018 році ми станемо свідками появи товарів для промо з продуманим дизайном та привабливим зовнішнім виглядом, відповідно до сьогоднішніх тенденцій.

Такими будуть основні тренди у дизайні «сувенірки» у новому році:

Корк (кора коркового дерева): Корк стає все більш популярним у світі інтер'єрного дизайну і зараз він прокладає собі шлях до споживчих товарів. Цей багатофункціональний матеріал додасть теплоти та текстури будь-якому продукту. Також він довговічний та екологічно безпечний, що робитьйого чудовим доповненням до товарів для промо.

Мідь: Мідь – це вихід на новий рівень порівняно зі звичною нержавіючою сталлю, яка використовувалася роками. Її теплий металевий блиск не підвладний часу і зберігає розкішний вигляд.

 

 

Фактура дерева: Дерев'яний малюнок підніме якість будь-якого продукту до органічного, що узгоджується з любов'ю споживачів до всього натурального та екологічно чистого.

 

 

Матова Оздоблення: Матове оздоблення здатне надати завершений і благородний вигляд майже будь-якому продукту, при цьому роблячи його витонченішим, що абсолютно в тренді.

Яскраві, Викликаючі Кольори: В цьому роціPantone назвав Ультра Фіолет Кольором РокуPantoneдобре відомий впливом, який він чинить на колірні тренди, і у виборі цього року перевага надається енергійним, зухвалим кольорам, які говорять самі за себе.

Не обмежуйтесь рамками категорії товарів для промо у 2018 році! Використовуйте ці тренд-прогнози як джерело натхнення для майбутньої кампанії з брендингу, рекламних сувенірів для івента або подарунка співробітникам. Експериментуйте, комбінуйте ці ідеї, щоб створити ефективний інструмент брендингу для своєї організації. Немає межі досконалості, адже промо-продукція продовжує еволюціонувати, тож дайте волю своїй креативності.

 

Автор: Кеті Х'юстон (Cathy Houston), опубліковано 9 січня 2018 року