Брендування одягу як частина корпоративної культури компанії

всі Статті

У сучасній корпоративній культурі уніформа одна із варіантів демонстрації стилю компанії (нарівні з візитними картками, різними видами реклами). Це не лише показує повагу до клієнтів, а й формує «корпоративний дух», який допомагає дисциплінувати співробітників, впливає на працездатність (а отже, підвищується продаж, покращується якість послуг).

До того ж, це дуже красиво і допомагає виробити певний стиль компанії. Поступово клієнти звикають до такого іміджу та впізнають його серед інших компаній. Саме тому уніформа стала основним елементом сучасної корпоративної культури.

Види фірмового одягу для компаній

bcf273c87b0a1792d384c17b4d66b0e0

Існує багато видів та варіантів уніформи. І кожна компанія вибирає те, що для її стилю найбільше підходить:

  • сорочки, блузи у класичному стилі;
  • краватки, хустки;
  • Штани, джинси, спідниці;
  • футболки ,поло;
  • толстовки;
  • нарукавники;
  • куртки;
  • комбінезони;
  • кепкибейсболки;
  • фартухи.

З усього цього можна створити цікаві рішення, які дуже швидко стануть впізнавані.Брендований одяг на замовлення - Це ідеальний варіант. За його допомогою ви знайдете необхідне рішення.

Де використовують

Брендування одягу використовується зараз у багатьох сферах. Це можуть бути не лише великі компанії, а й зовсім невеликі підприємства. Ось найпоширеніші приклади:

  1. Банки (касири, персонал роботи з клієнтами).
  2. Готелі (обслуговуючий персонал, адміністратори, касири).
  3. Ресторани, бари, кафе (офіціанти, кухарі, охорона).
  4. Лікарні, медичні центри (лікарі, медсестри, адміністратори).
  5. Охоронні компанії (персонал, водії).
  6. Транспортні компанії (вантажники, водії).
  7. Магазини, торгові компанії (касири, продавці, вантажники, охорона).
  8. Фабрики, виробничі підприємства (робітники, вантажники, обслуговуючий персонал).

Цей список постійно збільшується, оскільки брендування одягу дуже популярне. Немало важливо і те, щобрендований одяг для співробітників – це спосіб заощадити частину сімейного бюджету. Адже не потрібно витрачати гроші на покупку речей, призначених для роботи.

Яким має бути фірмовий одяг

1875393_c-3_800x500

При замовленні уніформи слід враховувати низку вимог. Наслідуючи їх, ви отримаєте не тільки красивий, але й зручний, функціональний одяг. Ось ці вимоги:

  • антистатичність. Це допоможе одягу виглядати ідеально;
  • гігієнічність, легкість у дезінфекції. Забезпечує легкість у догляді;
  • якість тканини, фурнітури. Від цього залежить вид уніформи та те, як довго вона прослужить;
  • зручність. Необхідно вибирати фасони, які не сковують рухи, будуть комфортними протягом усього робочого дня;
  • оптимальність кольорових рішень. Кольори не повинні бути надмірно яскравими. Вони не повинні дратувати, викликати агресивний стан, біль голови. До розробки кольорової гами необхідно підійти серйозно, оскільки це є частиною іміджу компанії.

Деяким компаніям, залежно від діяльності, рекомендується використовувати кілька видів корпоративного одягу (для різних ситуацій). Також дуже важливо, щоб вона відповідала робочим обов'язкам працівників. Нерідко на уніформу додатково наносять логотип компанії.

Дуже важливо, щоби брендуванням одягу для працівників займалися справжні фахівці. Тому звертатися варто до спеціальних фірм. Це допоможе підібрати ідеальний варіант (баланс між зручністю, красою, стилем компанії).

Способи брендування

e6fb3e1ab81dd3cb1d8ed37a4e42bd7c

Наразі пропонується безліч варіантів брендування. І ви можете підібрати те, що вам підходить найбільше. Ось основні способи брендування:

  1. Вставки із пластику, тканини.
  2. Фарбування.
  3. Вишивка (символ, назва та багато іншого).
  4. Нашивка елементів бренду, фірми.
  5. Застосування металевих або пластикових шильд із шовкографією, гравіюванням.
  6. Термосублімація (застосовується під час перенесення зображення).

Як бачите, варіантів багато. Їх часто комбінують між собою, щоб одержати бажаний результат.

Як розробляється фірмовий одяг

Під час розробки уніформи дуже важливо розуміти концепцію компанії. При цьому мають бути продумані усі деталі. Тому необхідно правильно підійти до розробки. Ось її етапи:

  1. Замовник ставить технічне завдання. Визначаються вимоги (тканини, дизайн).
  2. Визначається фасон уніформи, додавання різноманітних елементів дизайну.
  3. Тепер підбираються елементи брендування, кольорова гама.
  4. Затверджуються усі додавання, створюється попередній макет.
  5. Узгодження із замовником та редагування макета.

В результаті такого підходу до роботи виходить дизайн пакет, який повністю відповідає іміджу фірми, компанії. Тепер його можна використовуватиме виготовлення одягу на виробничому підприємстві.

  • Попередня
    Найкращі способи друку на чашках

    Друк начашкахє однією з найбільш популярних послуг на ринку. Хтось створює подарунок своїй коханій, хтось створює сувенірну продукцію для реклами чи віддає її своїм співробітникам у компанії. У...

  • Наступна
    Відмінності сублімації від термотрансферу

    Нанесення зображення на тканини, тверді поверхні та готовий одяг та сувеніри жива та цікава тема. Способів перенесення багато і кожен з них має свої технологічні можливості, обмеження по тиражу і...