Друк логотипу чи вишивка? Що обрати?

всі Статті

Особливості друку та вишивки на текстилі. Що обрати?

Переваги тієї чи іншої техніки різняться від випадку до випадку, і тільки одне можна сказати напевно. І друк, і вишивка є стійкими і якісними методами нанесення, але, тільки якщо вони виконані згідно з технологією. На жаль, сумніви в стійкості, особливо якщо йдеться про друк на текстилі, присутні у багатьох замовників (найчастіше через невдалий минулий досвід). Але повірте нам, коли ми говоримо, що це абсолютно невиправдано. Чудовий і якісний друк/вишивка на текстилі витримає багато циклів прання і тішитиме вас і ваших ділових партнерів не один сезон.

0450-02

Коли варто друкувати лого, а коли вишивати?

Однією з основних властивостей матеріалу футболок є його щільність (вага на м2). Саме ця характеристика суттєво впливає на рішення про те, будемо ми друкувати або вишивати логотип на футболках. Зазвичай друк на текстилі є пріоритетним вибором нанесення логотипу коли футболка виготовлена з тонкого матеріалу (менша щільність на м2). Річ у тім, що вишивка являє собою грубе втручання в структуру матеріалу, є ймовірність, що первинний матеріал почне розпускатися по краях вишивки, що призведе до відокремлення вишивальних ниток від футболки, особливо після прання і носіння. Чим щільніший матеріал, тим менша ймовірність, що це трапиться. Певна неформальна межа - 180 г/м2, яку не завжди витримують, бо якість матеріалу футболки залежить не лише від щільності, а й від багатьох інших чинників. Також важливим фактором є розмір логотипу, який необхідно нанести. У вишивки максимальна площа нанесення менша, ніж у інших методів нанесення.

Аналогічний приклад - сорочки-поло, які найчастіше мають щільність вище, ніж 180 г/м2. На поло частіше наносяться невеликі логотипи, тому для такої продукції частіше обирається саме вишивка логотипу. Зовнішній вигляд футболки також відіграє не останню роль, адже вишивка на сорочці-поло має доречніший вигляд, адже сама по собі є більш презентабельною. Важко уявити собі звичайну футболку, у якої вишивка займала б усю передню ділянку, і як би вона сиділа на людині під час носіння.

Не варто також забувати про складність логотипу, який ви бажаєте перенести. Чим дрібніші елементи присутні на вашому логотипі, тим більше стібків треба буде зробити при вишивці, і тим дорожче буде коштувати нанесення. В такому випадку завжди доречніше обрати друк, навіть якщо це футболка-поло чи свфтшот.

Худі та светри - це продукція, щодо якої складно відразу сказати, що краще. Дійсно, основний матеріал підходить для обох технік, але здебільшого вирішальним фактором є розмір принта або вишивки.

Підбиваючи підсумки, можна сказати, що рішення про метод нанесення логотипу на текстиль залежить від кількох основних характеристик і завжди попередньо проговорюється з клієнтом для досягнення найкращого з можливих результатів.

  • Попередня
    Кепка, що сколихнула світ

    Як брендований мерч стає рушієм змін Мода - потужний інструмент, а якщо з родзинкою - вибухова техніка. Сучасні тренди розказують як жити, створюють спільноти та навіть мають безпосередній виплив на...

  • Наступна
    Чому павербанки не беруть для перевезення літаком?

    Павербанк - ключ до безперебійного життя В Україні, де перебої з електропостачанням стали сумною реальністю, павербанк із корисного гаджета перетворився на справжнього рятівника. Це портативний...