Чому павербанки не беруть для перевезення літаком?

всі Статті

Павербанк - ключ до безперебійного життя

В Україні, де перебої з електропостачанням стали сумною реальністю, павербанк із корисного гаджета перетворився на справжнього рятівника. Це портативний зарядний пристрій, який подовжує життя гаджетам, коли світло зникає або в доступності немає розеток.

Уявіть собі: ви застрягли в ліфті, зв'язок зник, а телефон ось-ось сяде. Або ж ви ховаєтеся в бомбосховищі, де немає розеток, а на телефоні важливі новини... Або ви стоїте в черзі на касі, плануєте розрахуватися за допомогою NFC, а на екрані тривожний червоний 1% заряду.

Павербанк у таких ситуаціях - це рятувальний круг, який не дасть потонути, не просто аксесуар, а частина нашого життя. З ним на роботу, на зустріч, у кав'ярню та, звісно, в подорож. Збираючи валізу, у списку речей першої необхідності вона завжди стоїть однією з перших. Але не всі знають, що перевезення павербанків літаком регулюється суворими правилами.

Нанесення логотипу на повербанк

Чому не літають павербанки?

У 2010 році сталася резонансна подія: вантажний літак UPS, що перевозив партію літій-іонних акумуляторів, загорівся в польоті. 

Цей інцидент змусив авіакомпанії переглянути правила перевезення подібних вантажів. Адже акумулятори схильні до перегріву і самозаймання. Саме через цю небезпеку павербанки, які містять літій-іонні батареї, заборонено перевозити на всіх рейсах. 

Згідно з правилами Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA), павербанки з ємністю акумулятора до 100 Wh можна перевозити в ручній поклажі, але їхня кількість обмежена. Для павербанків з ємністю 100 - 160 Wh потрібне попереднє узгодження з авіакомпанією, більш потужні акумулятори заборонені до перевезення на борту літака.

Крім обмежень за ємністю, павербанки мають бути упаковані в захисний футляр або сумку, щоб запобігти пошкодженню і короткому замиканню.

Як китайському павербанку потрапити в Україну?

Не важко здогадатися, що саме Україна юзає павербанки, як то кажуть "на максималках". Поки триває війна і ворог б'є в електроенергетичну інфраструктуру, народ продовжує запасатися акумуляторами, генераторами та іншими корисними пристроями. 

Павербанк і раніше користувався широким попитом серед населення, його дарували друзям, колегам, презентували керівництву, використовували як мерч. Зараз же це просто бестселер на українському ринку.

Проте з кожним днем вартість товару зростає, воно й не дивно. Китай є найбільшим виробником павербанків у світі. Багато компаній замовляють великі партії цих пристроїв безпосередньо з фабрик. Але доставка великих кількостей повітряним шляхом досить складна, а іноді й неможлива, процедура.

З огляду на обмеження авіаперевезень, багато компаній тримають запаси павербанків на місцевих складах.

Звісно, це призводить до деяких складнощів, адже складське зберігання та логістика в межах країни потребують додаткових витрат. Однак, безпека стоїть на першому місці.

Наша компанія має в наявності досить велику кількість павербанків, щоб забезпечити безперебійне постачання товару клієнтам. Ми працюємо на випередження, уникаючи ризиків пов'язаних із затримками і складнощами доставки. Це дає змогу бути готовими до сезонних піків попиту та тримати доступну ціну.

Крім того, ми пропонуємо широкий асортимент пристроїв різної ємності та дизайну, який задовольнить потреби кожного клієнта. Ну а щоб павербанк став не тільки помічником у скрутну хвилину, а й рекламним сувеніром, ми допоможемо вам нанести будь-який логотип на павербанк, персоналізувавши в такий спосіб подарунок, і зробивши свій бренд трішки помітнішим :)

  • Попередня
    Друг логотипу чи вишивка? Що обрати?

    Особливості друку та вишивки на текстилі. Що обрати? Переваги тієї чи іншої техніки різняться від випадку до випадку, і тільки одне можна сказати напевно. І друк, і вишивка є стійкими і якісними...

  • Наступна
    Сила у простоті: як простий логотип може змінити імідж вашого бренду

    Візуальний код бренду У світі, де панує візуальний шум і кожна компанія прагне виділитися на тлі конкурентів, логотип стає не просто символом, а потужним інструментом. Впізнаваність торгової марки...